4 motive pentru care Facebook Ads este esential in dezvoltarea afacerii tale

0 114

Anul care a trecut ne-a schimbat modul de a interacționa cu clienții, a pus în prim plan vânzările online, iar majoritatea afacerilor au încercat o adaptare la noile realități.

Luând în considerare  incertitudinea în legătură cu intervalul de timp în care pandemia COVID-19  va mai influența practic fiecare aspect al modului în care trăim, este greu să decidem ce pași trebuie făcuți pentru a optimiza demersurile de marketing și publicitate. Recomandarea specialiștilor indică clar promovarea afacerilor pe rețelele sociale, pentru mai multă vizibilitate.

Agențiile media au elaborat și gândesc în continuare planuri de promovare Facebook pentru a menține interesul clienților și pentru a stimula vânzările. Rețelele de socializare sunt în continuare platforme ideale de promovare, iar multe firme au înțeles importanța realizării unor campanii Facebook care au impact asupra publicului. Fiecare brand încearcă să construiască o experiență de consum personalizată și relevantă pentru a stimula loialitatea și conștientizarea mărcii. Pentru a focusa mai bine atenția publicului în perioade de criză, multe agenții de Marketing Online aleg să ruleze campanii PPC, atent elaborate, pentru clienții lor.

Interesul pentru lumea digitală este acum maxim

În perioade de criză, când majoritatea afacerilor au fost închise iar oamenii comandau online, rețelele sociale au însemnat o rampă de lansare a unor afaceri curajoase și menținerea performanțelor de vânzări pentru business-uri deja consacrate. Atunci când oamenii accesează mai des Facebook și Instagram , înseamnă că și numărul de afișări disponibile este în creștere și capacitatea firmelor de a genera rezultate din campanii Facebook Ads este în creștere.

Conștientizarea mărcii este un obiectiv low-cost

Întrucât conversiile pot încetini din cauza preocupărilor de criză ce ocupă gândurile oamenilor, fiecare postare și campanie Facebook Ads trebuie axată pe satisfacerea unor nevoi.

Postările de conștientizare a mărcii sunt orientate spre generarea a cât mai multe reacții în cadrul publicului țintă. Aceste campanii generează de obicei rezultate cu bugete reduse și sunt excelente pentru a menține gradul de notorietate al mărcii. Dacă trebuie să reduci bugetul și consideri că menținerea brand awarness este mai importantă pentru afaceri decât conversia în acest stadiu, aceasta este calea de urmat.

În circumstanțe dificile, cum e cazul unei pandemii, bugetul alocat marketingului online trebuie ajustat situației reale de pe piață. Fără a cheltui inutil pe campanii Facebook sau Google Ads, este important să conduci direcția de marketing spre publicul cel mai predispus să fie interesat de produsele sau serviciile tale.

În situații de criză sau lockdown, proximitatea este un avantaj, care influențează decisiv deciziile clienților. Comenzile livrate acasă, accesul 24/7 la oferta ta online, sunt căi de a ajunge la clienți folosind instrumente de promovare.

Adaptarea abordării pe termen scurt te poate ajuta să câștigi încrederea și admirația consumatorilor într-o perspectivă mai lungă. Poți rămâne în atenția publicului tău oferind reduceri, cadouri, discount-uri pentru cumpărături viitoare sau chiar acces gratuit pe timp limitat la servicii premium.

Lumea a traversat o criză care încă nu s-a încheiat. Fiecare afacere e bine să analizeze rezultatele obținute din promovarea Facebook sau campanii PPC , pentru a estima câștigul.

Oferirea unui serviciu util, atent la nevoile clientului, menținerea interesului față de brand , nu vor fi uitate mai târziu, atunci când vom depăși criza. Este o provocare pentru toată lumea,  inclusiv pentru specialiștii în marketing, menținerea echilibrului între nevoia de promovare a afacerii și sensibilitatea la problemele clienților.

E bine să iei în considerare situația cu care se confruntă publicul tău, de ce are mai mult nevoie și de poziția afacerii tale în cadrul rețelelor sociale. Acum, mai mult ca niciodată, e momentul unei promovări concentrate pe client, văzut ca un partener pe termen lung, ce îți poate salva afacerea în situații de criză.

(P)

Lasa un comentariu

Adresa ta de email NU va fi publicata.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.