FC Petrolul si-a pierdut sponsorul principal, dar vrea sa castige un nou actionar
Directorul executiv al FC Petrolul Ploieşti, Alexandru Crângu, a anunţat că, din cauza problemelor din justiţie ale acţionarilor clubului şi a declanşării stării de insolvenţă, principalul sponsor al echipei, Opel, a renunţat la colaborare.
”Toate marile firme din Prahova au fost contactate pentru sponsorizări. Toate au refuzat: unele nu au vrut să-şi asocieze numele cu Petrolul, iar altele au luat decizia de neasociere pe criterii politice. În 2014, au fost contracte de marketing în valoare de 309.000 euro din care 176.000 euro cash, restul barter (servicii sau produse).”, a spus Crângu pentru site-ul oficial al suporterilor, doarpetrolul.ro (Pentru Petrolul!).
Conform oficialului clubului ploieştean, există discuţii cu mai multe societăţi, în această săptămână urmând să se parafeze un nou contract de sponsorizare.
Printre firmele interesate să apară pe tricourile lupilor galbeni se aude că s-ar afla Alexandrion.
Ba chiar, presa locală a speculat faptul că administratorul companiei, Salameh Nawaf, 49 de ani, cetăţean român născut în Siria, care deţine 50% din acţiunile Alexandrion, s-ar fi arătat interesat de o eventuală preluare a clubului Petrolul.
Suporterii nu ar trebui, însă, să-și facă prea multe iluzii, deoarece Salameh a mai negociat, acum 2-3 ani și cu U Cluj, fără niciun rezultat concret.
Napoca News scria anul trecut: „Demersurile de asociere nu s-au concretizat niciodată, dar producătorul de alcool a avut mai multă promovare gratuită, decât dacă ar fi semnat un contract de publicitate„.
De altfel, iată ce spune Crângu pentru doarpetrolul.ro: ”Nu există la acest moment nicio ofertă scrisă şi nici vreo negociere pentru preluarea clubului. Nu a fost solicitat niciun audit la club”.
Atenție, așadar, ca după Capră să nu vină alt investitor neserios…