Administratia se lauda singura pentru Zilele Ploiestiului, dar nu spune nimic de cheltuieli
Ca răspuns indirect la știrea publicată pe max-media.ro, în care atragem atenția că Primăria Ploiești refuză să precizeze care au fost cheltuielile aferente Zilelor Orașului, precum și firmele implicate, administrația locală a transmis presei un comunicat, în care se laudă singură.
Aflăm că 15.000 de copilași au participat la eveniment, că lumea s-a distrat pe cinste, că a fost divertisment de calitate. Nimic, însă, de banii cheltuiți.
Dacă Primăria Ploiești va refuza în continuare să facă public decontul acesui eveniment, nu doar că vom face o plângere pe cale administrativă, dar vom sesiza și alte instituții de anchetă.
Pentru că ne-am săturat de afaceri pe banii oamenilor și de lipsă de transparență.
COMUNICAT PRIMĂRIA PLOIEȘTI
„Domnul Iulian Liviu Teodorescu, viceprimarul cu atributii de primar, le mulţumeşte ploieştenilor pentru încrederea şi aprecierea acordate în contextul organizării şi desfăşurării manifestarilor „Zilele Ploieştiului”, în perioada 27 mai – 1 iunie. Anul acesta, evenimentul a inclus şi cea de-a II-a ediţie a Festivalului de artă stradală pentru copii şi tineret „ Ploieşti, Magie, Feerie şi Poveşti”, la care au participat peste 15.000 de copii alături de familiile lor.
Pe parcursul celor 6 zile dedicate celebrării Ploieştiului, cei prezenţi au putut viziona concerte, focuri de artificii, expoziţii de artă, spectacole de teatru sau magie, statui vivante, artişti pe picioroange sau personaje de teatru pentru copii, momente de flash-mob. De asemenea, au participat la parada personajelor de poveste cu păpuşi gigant, la vernisaje şi Târgul de carte „Ploieştiul citeşte”, au fost premiaţi la concursurile de role biciclete, cros sau în cadrul originalelor ateliere de creaţie ori au putut lansa baloane cu dorinte..
Să nu uităm că şi importantele muzee din oraş au avut porţile deschise pentru cei interesaţi.
„Zilele Ploieştiului” s-a dovedit a fi un adevărat maraton al divertismentului de bună calitate, împletit cu momente cultural – artistice autentice şi concursuri atractive, menite să aducă bună dispoziţie şi relaxare, atât pentru cei mici, cât şi pentru cei mai mari.
Municipalitatea ploieşteană doreşte să îşi exprime mulţumirile faţă de eficienta şi responsabila colaborare pe care a avut-o cu sponsorii evenimentului, dar şi faţă de implicarea onestă a reprezentanţilor mass-media locale în mediatizarea acţiunilor.
„Zilele Ploieştiului 2015” a avut un impact pozitiv în rândul comunităţii locale şi nu numai, câştigând apreciere, susţinere şi simpatie în rândul ploieştenilor prezenţi, într-un număr mare.”
