Magazinul Altex din Ploiesti cauta director! Iata care sunt conditiille solicitate de companie

0 371

Compania Altex cauta un director pentru magazinul din Ploiesti. Slujba este bine remunerata, dar presupune multe obligatii.

Conform anuntului, „Scopul pozitiei de Director Magazin: – Sa isi conduca echipa in spiritual valorilor companiei, asigurandu-se ca oamenii sunt motivati si implicati in atingerea obiectivelor de calitate si eficienta ale echipei:
– Atingerea obiectivelor de performanta ale magazinului; – Satisfacerea cerintelor clientilor cu profesionalism si printr-o atitudine de vanzari consultativa cu scopul de a crea cea mai buna experienta pentru client.”.

Care sunt responsabilitatile directorului de magazin?

1. Management
– Promoveaza valorile Altex in cadrul echipei pe care o conduce.
– Este responsabil pentru desfasurarea in bune conditii a activitatii echipei din punct de vedere performanta, operational, administrativ si economic.
– Se asigura ca are toate resursele de oameni si logistice necesare pentru derularea in bune conditii a activitatii.
– Participa activ la recrutarea, selectia si orientarea noilor angajati, pentru a asigura continuitate proceselor de vanzare din magazine.
– Este responsabil de management-ul performantei echipei pe care o conduce: stabileste obiectivele oamenilor din echipa (stabileste target-ele lunare si indicii de performanta pentru fiecare categorie/raion), urmareste constant rezultatele acestora, se asigura ca acorda intreg suportul necesar pentru ca oamenii din echipa sa isi atinga potentialul, asigurand feedback periodic si coaching, ia masuri corective in cazul performantei sub standard.
– Urmareste, evalueaza si raporteaza asupra stadiului de realizare a obiectivelor si asupra rezultatelor echipei si, daca este cazul, ia masuri pentru eliminare a abaterilor de la standardele stabilite care ar putea avea impact negativ asupra activitatii.
– Se asigura ca oamenii din subordine au cunostintele, abilitatile si atitudinea necesare, pentru a livra o experienta excelenta catre clienti prin asigurarea satisfactiei acestora.
– Sustine training-uri de vanzari sau cu privire la caracteristicile tehnice si modul de folosire a produselor comercializate, instruieste si asigura respectarea procedurilor din departament.
– Rezolva prompt situatiile dificile raportate de oamenii sai, conform procedurilor companiei.
– Conduce intalnirile periodice privind eficienta raioanelor.
– Se asigura de buna implementare a programelor de vanzari si marketing, precum si monitorizarea ulterioara implementarii cu scopul atingerii obiectivelor de vanzari si pentru oferirea unei experiente consistente si memorabile clientului, bazata pe disponibilitate, consultanta si solutionarea eficienta a nevoilor clientului si respect. Furnizeaza feedback Retail Managerilor / Product Manager-ilor cu privire la derularea programelor.
– Vine cu propuneri de imbunatatire a proceselor existente, tinand cont de perspectiva clientilor, beneficiile aduse companiei si impactul in livrarea obiectivelor si strategiei echipei.
– Contribuie la viziunea companiei si transforma magazinul Altex in cel mai bun loc pentru achizitionarea si testarea produselor din gama comercializata.
– Reprezinta compania in relatiile cu autoritatile locale.

2. Experienta clienti:
– Se asigura ca fiecare om din echipa pe care o conduce ofera fiecarui client cu care interactioneaza o experienta extraordinara, personalizata cu acestia in vederea cresterii satisfactiei lor.
– Se asigura ca fiecare om din echipa pe care o conduce manifesta disponibilitate totala si constanta in a prezenta si testa impreuna cu clientii produsele comercializate si a furniza acestora din urma toate informatiile necesare despre functionarea si utilizarea produselor Altex.
– Se asigura ca solicitarile de orice natura ale clientilor sunt rezolvate la prima interactiune sau, in cazul in care acest lucru nu este posibil, ca vanzatorii gasesc o solutie rapida pentru rezolvarea acestora si fac follow-up pentru a se asigura ca cerinta a fost rezolvata.
– Actioneaza ca exemplu de performanta profesionala si atitudine pozitiva atat pentru clienti, cat si pentru colegii sai.

3. Strategie de vanzari si marketing:
– Planifica bugetul la nivel de categorie (profit, margine, rotatia stocului) in concordanta cu P&L-ul magazinului.
– Urmareste implementarea corecta a grilei pe categorie pentru magazinul din subordine.
– Stabileste grila de produse exclusive si strategice in functie de strategia regionala.
– Face propuneri pentru planul de vanzari / forecast.
– Optimizeaza profitabilitatea magazinului pana la nivel de categorie.
– Raspunde de valoarea stocului si indicatorii de performanta ai acestuia (rotatie, produse in lichidare, margine, etc).
– Raspunde de pastrarea liniei de produse a magazinului.
– Analizeaza competitia din aria de acoperire si propune Raion Manager-ilor / Product Manager-ilor actiuni in acest sens.
– Se asigura ca identitatea vizuala a magazinului este corecta in raport cu planurile de marketing, mentine imaginea companiei si respecta standardele ei livrand servicii de o inalta calitate si profesionalism.
– Verifica modul de prezentare a promotiilor in desfasurare, prezenta materialelor publicitare si semnalizarea promotiilor corespunzator cu politica societatii.

Ce fel de angajat cauta Altex?

– Minim 3 ani experienta in domeniul vanzarilor.
– Minim 2 ani experienta in conducerea unei echipe.
– Studii universitare.
– Abilitati de prezentare / vanzare / negociere.
– Deschidere catre nou, disponibilitate fata de clienti si echipa si orientarea spre solutii.
– Atitudine consultativa si usurinta in relationarea interpersonala.
– Capacitate de decizie rapida si de adaptare la schimbarea de situatii.
– Integritate si principii solide de etica profesionala.
– Abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, E-mail.

DETALII PE BestJobs

Reclama dupa Articol – Banner 3
Lasa un comentariu

Adresa ta de email NU va fi publicata.