Carrefour deschide al treilea hipermarket în Ploiești
Carrefour inaugurează un nou magazin în Ploiești, ca urmare a integrării magazinelor Cora în universul Carrefour. În urma procesului de remodelare și rebranding, noul hipermarket le oferă accesul clienților la o experiență one-stop-shop, completată de o gamă variată de peste 45.000 de produse, servicii diverse și experiență de cumpărături inovatoare.
Clienții sunt invitați să descopere universul Carrefour în cadrul centrului comercial AFI de pe Str. Calomfirescu, nr. 2. Hipermarketul este deschis zilnic, între orele 08:00 și 22:00.
Cu această ocazie, ploieștenii sunt așteptați cu o ofertă specială. Prin scanarea codului Act for Good în weekendurile de după inaugurarea oficială a magazinului, la cumpărăturile de cel puțin 200 de lei clienții beneficiază de un cupon de 20 de lei pentru cumpărături viitoare.
De la micii producători, direct pe rafturile Carrefour
În hipermarketurile Carrefour, accentul este pus pe produse proaspete, de calitate, de la producători locali. Noul hipermarket din Ploiești nu face excepție, astfel că pe rafturi pot fi regăsite produse lactate de la Baier Lactate, mezeluri tradiționale marca Sergiana, precum și verdețuri livrate direct de producători locali.
Mai mult, gama cuprinde peste 45.000 de produse, atât marcă națională, cât și internațională, produse marcă proprie Carrefour sau din programele dezvoltate de retailer. Printre acestea se numără fructele și legumele din programul Grădina Noastră, precum cele din Grădina Noastră din Vărăști, brânzeturile premiate din programul Poftim Brânza Românească, sau vinurile Deschidem Vinul Românesc. Aceste programe au rolul de a susține producătorii locali din toate regiunile țării și de a promova accesul clienților la produse românești. În secțiunea specială Vin din Regiunea Ta, clienții pot descoperi vinuri precum Vinul Cavalerului Fetească Neagră, Fetească de Tohani sau Răsărit din Crama Domeniile Urlați.
Produse variate, pentru întreaga familie
Pe lângă produsele alimentare, oferta noului hipermarket include și produse non-alimentare. Categoriile principale pe care magazinul le deservește sunt îngrijirea personală, îngrijirea casei și a grădinii, produse din universul de cooking, electrocasnice, jucării, rechizite sau cărți la raftul Cărturești.
Pentru a contribui la puterea de cumpărare a românilor, Carrefour a lansat o campanie de reduceri pentru până la 2.000 de produse. Disponibile la raft sub denumirea „Reducem și mai multe prețuri”, campania cuprinde reduceri de până la 25% pentru produse esențiale, din categorii precum băcănie (mic dejun, patiserie, conserve, petfood, ingrediente, snacking sărat și dulce), lactate, brânzeturi, cosmetice, produse pentru întreținerea casei și băuturi.
În plus, universul Carrefour cuprinde și servicii precum PayPoint, plata facturilor sau a vinietei. Mai mult, la utilizarea cardului de cumpărături BT Direct, clienții beneficiază de 5% cashback din valoarea cumpărăturilor atât în magazinele Carrefour, cât și pe www.carrefour.ro.
Experiență completă de cumpărături, atât în magazine cât și online
Carrefour își dorește să fie cât mai aproape de clienți, astfel că a implementat o multitudine de canale de vânzare, pentru diferitele nevoi ale consumatorilor. Pe lângă experiența integrată de cumpărături din magazine, retailerul oferă posibilitatea achiziției online, folosind site-ul www.carrefour.ro, precum și platformele online Bringo, Tazz, și Glovo, cu livrare directă la adresa specificată.
Universul Act for Good
Pentru a fi mai aproape de clienți, Carrefour a dezvoltat cardul de fidelitate Act for Good, disponibil în aplicația Carrefour. La fiecare scanare a codului, clienții pot acumula puncte care pot fi utilizate drept monedă digitală pentru promoții, vouchere, experiențe inedite sau fapte bune. Una dintre acestea este proiectul Hrănește și tu un suflet, prin care clienții pot direcționa puncte direct în aplicație, ce se vor transforma apoi în hrană pentru animalele aflate în grija Asociației pentru Protecția Animalelor Măriuța. Nu doar atât, însă clienții pot dona hrană în spațiile special amenajate din apropierea caselor de marcat, pentru animale precum câini, pisici, cai, văcuțe și capre.
(P)