Facebook dezvolta produsele cumparate: Instagram capata noi aplicatii

0 6

Instagram-with-video-and-audio-connectionInstagram va permite în curând utilizatorilor săi să comunice prin intermediul funcţiilor de apelare audio şi video.

Facebook, care a cumpărat Instagram pentru 1 miliard de dolari, vrea ca acest program să fie mai mult decât o reţea socială concentrată în jurul fotografiilor şi al filmărilor. Aplicaţia, care deja include unele funcţii de chat, se pregăteşte să le ofere utilizatorilor opţiuni audio şi video de comunicare.

În codul kit-urilor de instalare ale aplicaţiei pentru Android au fost descoperite librării şi mai multe referiri la funcţii de apelare audio şi video ca parte a secţiunii de chat din cadrul aplicaţiei.

Acest gen de coduri ascunse în cadrul aplicaţiilor sunt folosite de dezvoltatori pentru a crea şi testa facilităţi viitoare, pe care trebuie doar să le activeze în momentul în care sunt finalizate.

Deşi reprezentanţii Facebook au refuzat să comenteze informaţia, şansele ca aceasta să se concretizeze sunt foarte mari, fiind aproape sigur doar o chestiune de timp până când se va face un anunţ oficial în acest sens.

Instagram ar fi a treia aplicaţie a companiei americane, alături de Messenger şi WhatsApp, care oferă funcţii de comunicare în scris, audio şi video.

Cel mai probabil, lansarea iminentă a acestor facilităţi are şi un aspect financiar pentru Facebook, care le-ar putea folosi pentru monetizare – noi mijloace de comunicare între branduri şi utilizatori.

Pe de altă parte, pentru majoritatea utilizatorilor, care folosesc Instagram pentru funcţia sa principală, nu pentru chat, noile facilităţi nu sunt chiar o veste bună. Ca şi în cazul Facebook Messenger, adăugarea multor funcţii cu o utilitate mai mult sau mai puţin redusă nu face decât să îngreuneze aplicaţia şi să crească consumul de energie.

Lasa un comentariu

Adresa ta de email NU va fi publicata.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.